غلامرضا جعفری روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان، توجه به نیروهای انسانی را امر مهم و ضروری خواند و افزود: سرمایه انسانی، محور توسعه است و این سرمایه‌ها باید از بعد تخصصی تربیت شوند.

وی اظهار داشت: مدیریت خوب و مناسب، همراهی، تعامل، همفکری و خرد جمعی در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای رشد و توسعه و ترویج ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی مهم است و باید به این موضوعات توجه جدی‌تری داشت تا مسیر برای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر هموارتر شود و آنطور که شایسته است ادای دین کرد.

جعفری افزود: فدراسیون به دنبال این است که از فرصت برای ارایه بهتر خدمات ورزشی، بهره بیشتری ببرد و در توزیع متوازن اعتبارات نیز سعی بر این است که به عدالت نزدیکتر باشیم.

جعفری با بیان اینکه برنامه ریزی هیات‌ها برای پیشبرد امور و اهداف و برنامه ها باید هدفمند باشد، تصریح کرد: باید از خانه های ورزشی روستایی نیز به عنوان یک فرصت مهم در رشد و توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بهره گرفت.

رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی با بیان اینکه این فدراسیون کمبودها و کاستی ها را می پذیرد، گفت: هر آنچه در ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی اتفاق می افتد و موفقیتی کسب می شود به حتم مرهون تعامل و همفکری است.

جعفری به برگزاری دوره های آموزشی از سوی هیات های استانی اشاره کرد و افزود: هیچ محدودیتی از بابت برگزاری دوره های آموزشی نیست و فدراسیون نیز از آن حمایت می کند.

در این مجمع انتخاباتی، علی بیات، با کسب 10 رای از 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال، سکان هدایت هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان را بر عهده گرفت.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.