فرامرز نیک سرست روز یکشنبه در جلسه هیات بازرسی انتخابات استان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، افزود: آحاد ملت مظهر قدرت و اقتدار در کشور هستتند و به معنای دقیق کلمه نیز مردم تعیین کننده نهایی به شمار می روند.

وی با بیان اینکه ادعای مردم سالاری دینی در کشور یک ادعای واقعی و عینی است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در آن تضمین کننده مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه تا کنون همه انتخابات در کشور به موقع برگزار شده است، گفت: اگر چه مشارکت مردم در انتخابات فراز و فرودهایی داشته ولی هیچگاه حداقلی نبوده است.

وی اظهار داشت: هیات های بازرسی ستاد انتخابات استان طبق قانون برای بالابردن سلامت انتخابات فعالیت می کنند و انجام و ظیفه درست در این راستا در گرو رصد کامل  و مستند سازی موضوعات است.

نیک سرشت با بیان اینکه در شرایط تعیین کننده ای قرار داریم و در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، گفت: در این شرایط باید فضایی فراهم سازیم تا مردم بتوانند با برداشتن قدمی دیگر، مشکلات خود را کمتر کنند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان و دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه با بیان اینکه هیات های بازرسی بر اساس ماده ۲۵ قانون انتخابات و بند "الف" ماده چهار قانون نظارت شورای نگهبان تشکیل می شود، گفت: اعضای هیات های بازرسی باید با حفظ بی طرفی کامل قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سعید صفری به لزوم بکارگیری افراد بی طرف در ترکیب هیات های بازرسی تاکید کرد و اظهار داشت: هیات های بازرسی باید از ابتدای شروع فرآیند انتخابات تا پایان آن، اقدام به مستندسازی از موضوعات کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.