رضا محمودی، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پیکرسنجی در آکادمی بین‌المللی ووشو زنجان زیر نظر مربیان و کارشناسان مجرب و توانمند استان و با تست‌ها و در نظرگرفتن شاخص‌های لازم، انجام شد.

وی، استعدادیابی و برنامه ریزی را از رویکردهای اصلی هیات ووشو زنجان دانست و اظهار داشت: استعدادیابی و استعدادپروری باید در سنین پایین انجام شود تا بتوان در بحث قهرمان پروری، موفق و توانمندتر ظاهر شد. 

محمودی، استعدادیابی را بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: باید ورزشکاران مستعد را کشف و پرورش داد تا بستر لازم برای قهرمان پروری فراهم‌تر شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران مستعد نیازمند حمایت و تمرین مستمر و منظم هستند، افزود: هیات تلاش دارد تا قهرمانانی چون محسن محمدسیفی که از قهرمانان بلامنازع این رشته ورزشی است را تربیت کرده و تحویل جامعه ورزش کشور دهد.

مسوؤل کمیته استعدادیابی هیات ووشو استان زنجان گفت: دغدغه اولیا این است که فرزندانشان رشته‌ای را انتخاب کنند که وقت‌شان به بطالت نگذرد.

محمودی افزود: با توجه به اینکه استعدادهای خوبی در شهرستان‌های این استان وجود دارد، به همین خاطر هیات ووشو زنجان به برگزاری دوره‌های استعدادیابی در شهرستان‌ها نیز توجه جدی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.