مجید زنجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی از امروز / ۱۰ آذر ماه/ با حضور ۱۰ تالوکار و به سرمربیگری غفار امانی در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی انقلاب زنجان آغاز شده است و هیجدهم همین ماه به پایان خواهد رسید.

به گفته وی، مجید حسنلو، هادی محمدی، مهدی محمدی و مهدی شامی از زنجان، علی خاکسار از شهر کرد، فاتح حیدریان از کردستان، رضا خلف زاده از خوزستان و حسین رحمانی، مصطفی دودله و رضا صبوری‌طلب از خراسان رضوی، تالوکاران حاضر در اردوی زنجان هستند.

زنجانی افزود: همزمان با آغاز این اردو در زنجان، تیم ساندا ناجا نیز با حضور ۳۰ ووشوکار به سرمربیگری حمیدرضا منصوریان و مربیگری حمید زرینی در تهران در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: تیم تالو پاس ناجا در نخستین روز این سری از رقابت‌ها که ۱۹ در سالن فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی تهران و هیات ووشو همدان، خواهد رفت.

سرپرست تیم تالو پاس ناجا، از تعامل و همکاری سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظطامی استان زنجان، سرتیپ حسین رحیمی فرماندهی تهران بزرگ و رئیس هیات ووشو ناجا، سرهنگ رسول احمدی دبیر هیات ووشو ناجا، سرگرد اصغر اکبری رییس تربیت‌بدنی و سرهنگ جعفر رحمتی رییس پلیس آگاهی زنجان و رامین موحدنیا رئیس هیات ووشو این استان، در برپایی اردوی آمادگی در زنجان، قدردانی کرد.

زنجانی یادآور شد: در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ووشو جام ستارگان باشگاه‌های کشور که پارسال برگزار شد تیم پاس ناجا، مقام ‌قهرمانی را از آن خود کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.