فتح الله حقیقی روز سه شنبه در دیدار دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان با بیان اینکه آرام بودن جامعه مصلحت بزرگ نظام است، افزود: امروز با اوج دشمنی و کینه آمریکا و نوکرانشان نسبت به انقلاب و نظام مواجه هستیم و در این شرایط اگر جامعه را آرام نگه نداریم، با دست خودمان تحلیل غلط به بیگانگان می دهیم و ذهن مردم را هم ناآرام می کنیم.

وی به جایگاه و نقش احزاب در بهبود اداره امور اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند شأن و جایگاه احزاب را حذف کند.

حقیقی خاطرنشان کرد: حمایت در چارچوب قانون از احزاب قانونی، می تواند موجب بالا رفتن امنیت در جامعه شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: این موضوع تصمیم سران قوا بود و رهبر معظم انقلاب نیز از این تصمیم حمایت کردند و تفسیری غیر از این در خصوص این موضوع، انصاف نیست.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای بی کم و کاست قانون در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: من با اقتدار تمام انتخابات را برگزار و با هرکسی که در این حوزه تخلف کند، برخورد می کنم.

وی با بیان اینکه ارکان انتخابات در استان باید اجرا شود، اظهار داشت: این ارکان شامل سلامت، امنیت، رقابتی بودن و مشارکت حداکثری است.

حقیقی با بیان اینکه بین اعضای شورای تامین استان و همچنین با هیات نظارت استان هماهنگی خوبی وجود دارد، گفت: هدف اصلی در انتخابات، مشارکت پر شور مردم است و احزاب و نخبگان جامعه در این خصوص باید نقش آفرینی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ کس از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرر نمی کند، تصریح کرد: برگزاری باشکوه انتخابات هم نفع نظام و هم به نفع منتخب ها خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این دیدار احزاب و تشکل های سیاسی را نهادی موثر برای ایجاد فضای آرام در جامعه برشمرد و گفت: امید آفرینی، تقویت اعتماد و مشارکت جویی در گرو نقش آفرینی احزاب است. 

خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه فضای وحدت و وفاق نیاز امروز جامعه است، افزود: در شرایطی که استکبار هم ساختار نظام و هم باورهای مردم را هدف گرفته است، احزاب اقدامات خوبی را برای انسجام بخشی و وحدت آفرینی در جامعه انجام دادند. 

در این دیدار شماری از فعالان سیاسی پیرامون مسائل مختلف به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش ایرنا در زمان حاضر ۴۴ حزب و تشکل سیاسی در  استان زنجان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.