معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان روز دوشنبه در حاشیه اعزام این دانش آموزان، به خبرنگار ایرنا گفت: طی این بازه زمانی ۴۰ دستگاه اتوبوس دانش آموزان دختر زنجانی را در پنج مرحله به اردوی راهیان نور غرب کشور جابجا خواهد کرد که در مرحله نخست و با احتساب مربیان ۳۵۲ نفر اعزام شدند.

جعفر گنج خانلو افزود: طی سال جاری به همت آموزش و پرورش و سپاه  انصارالمهدی(عج) استان، دانش آموزان دختر مناطق ۱۴ گانه استان در این اردو حضور می یابند و طی ۲ روز از منطقه عملیاتی مرصاد و همچنین نمایش رزم شبانه، مزار شهدای گمنام طاق بستان و موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید می کنند.

به گفته این مسؤول، اعزام این اردوهای معنوی برای دانش آموزان دختر از  امروز آغاز شده است و تا هفدهم همین ماه ادامه دارد.

گنج خانلو افزود: این اردوها برای دانش آموزان پسر زنجانی نیز از  بهمن امسال و به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور از سر گرفته خواهد شد.

وی یادآوری کرد: در صورت تخصیص بودجه لازم دانش آموزان پسر این استان نیز با ۴۰ دستگاه اتوبوس به مناطق یاد شده اعزام خواهند که همه ساله این برنامه اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: این اردوی معنوی مورد استقبال دانش آموزان بود و همکاری خوب سپاه انصار المهدی (عج) استان از نقاط قوت این نوع اردوها است.

وی، هدف از برگزاری این اردو را آشنایی دانش آموزان با دلاوری ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: شهدا با نثار خون پاکشان برای کشور عزت آفریدند که آزادی و عظمت کنونی این مملکت ثمره خون های پاک آنان است.

این مسؤول تاکید کرد: انتقال این ارزش به نسل های آتی کشور در مقابله با تفرقه افکنی های دشمن کاری زمان‌بر و در عین حال شدنی است که امیدواریم این مهم محقق شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.