سرهنگ محسن سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رزمایش، ماه جاری به مدت ۲ روز و با حضور قریب به یک هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان به وظیفه ذاتی نیروهای سپاه و بسیج تاکید داشتند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه بسیج باید همواره آماده باشد بنابراین این رزمایش نیز برای بالا بردن سطح توانمندی و آمادگی بسیجیان، برگزار می شود.

سهندی افزود: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی، فرهنگی، ایثار و شهادت و آمادگی همه‌جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن و ایجاد وحدت و همدلی بین بسیجیان از جمله اهداف این رزمایش است.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه این رزمایش بر پایه برنامه‌های نظامی و فرهنگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، بصیرت افزایی و عقیدتی، طی این ۲ روز در کنار اجرای برنامه های نظامی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.
سهندی با اشاره به اینکه در روز دوم این رزمایش، تمرینات تاکتیکی به اجرا درخواهد آمد، افزود: عملیات تاخیری، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، کمین و ضد کمین، هلی‌برن و ضد هلی‌برن، دفاع از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی از تمرین های تاکتیکی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فراخوانی‌های مختلفی برای بسیجیان در طی ۶ ماه نخست امسال در پایگاه‌ها و حوزه‌های تابعه انجام گرفته است، گفت: طی این ۲ روز برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد. 
سهندی افزود: در روز دوم این رزمایش، صبحگاه نظامی با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با انجام رزمایش‌های نظامی، می‌توان به تمام یاوه گویی ها و تهدیدات دشمنان در هر جا و هر مکانی و با دستور فرمانده کل قوا پاسخ داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.