معاون خدمات شهری شهردار زنجان روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ترمیم و بهسازی پل‌های عابر پیاده مقابل مدارس، پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه‌گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، خط‌کشی محل‌های تردد عابران پیاده و خطوط طولی از جمله این اقدامات است.

غلامحسین احمدی افزود: شهرداری بر حسب وظیفه سازمان ها و واحدهای تابعه، موارد مربوط به طرح استقبال از مهر را اعلام کرده است که برخی از اقدامات از قبل آغاز شده و کارهای اختصاصی‌تر نیز طی هفته جاری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای رفاه خاطر شهروندان زنجانی به ویژه والدین با همکاری سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان وسایط نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس برای جابجایی دانش‌آموزان و دانشجویان اندیشیده شده و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد:  شهرداری با توجه به وظایف محوله نسبت به زیباسازی و اقدامات لازم تا محدوده اطراف مدارس مبادرت می کند و در داخل این فضاها محدودیت هایی دارد.

وی اظهار داشت: انجام درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر اقداماتی در محوطه مدارس از قبیل آسفالت و موارد دیگر، نیازمند تامین اعتبار لازم است.

احمدی یادآور شد: شهرداری زنجان همه ساله در بودجه پیش بینی شده تکالیفی را در طی سال با توجه موقعیت ها مورد توجه قرار می دهد که طرح استقبال از مهر نیز از جمله آن به شمار می رود.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.