معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: والدین و دانش اموزان زنجانی توجه داشته باشند که ثبت نام برای توزیع کتب درسی مقطع فقط تا ۱۶ شهریور امسال ادامه دارد.

حسین حسنلو افزود: تا کنون ۱۰۰ درصد کتب درسی مورد نیاز مقطع ابتدائی استان زنجان به تعداد ۱۰۳ هزار و ۵۲۳ نفر در بین نواحی و مناطق آموزش و پرورش توزیع شده که همزمان با آغاز بازگشایی مدارس نسبت به توزیع آن ها اقدام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: دانش آموزان مقاطع متوسطه اول دوره هفتم، هشتم و نهم در سطح استان می توانند برای دریافت کتب مورد نیاز خود به کتابفروشی های سطح استان مراجعه کنند. 

وی  اضافه کرد:  توزیع  کتب مورد نیاز مقاطع  متوسطه دوم در حال انجام است که این روند تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

حسنلو اظهار داشت: والدین و دانش آموزان به این مهم توجه داشته باشند که کتابفروشی ها مکلف به فروش اجباری لوازم التحریر همراه با کتاب های درسی نیستند. 
وی افزود: قیمت کتب درسی مقاطع مختلف درسی به دلیل گرانی کاغذ متغییر بوده و بین ۱۰ تا ۱۵ درصد فزایش نشان می دهد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد:  کتب درسی مورد نیاز مراکز فنی و حرفه ای به دلایلی  به دلیل تاخیر  در ثبت نام دانش آموزان با وقفه ای مواجه می شود که طبق برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می شود مشکلات این بخش نیز تا پایان شهریور به حداقل کاهش یابد.

۹۶۴۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.