شهرام میرزایی روز سه شنبه ددر جمع خبرنگاران افزود: جوانان هلال احمر با مشارکت های خود در همه عرصه ها نقش موثری را ایفا کرده اند.
وی با بیان اینکه اهداف عام المنفعه و بشردوستانه یکی از اهداف جمعیت هلال احمر به شمار می رود، اظهارداشت: این اهداف زمانی محقق می شود که جوانان آگاه و سالم در آن مشارکت داشته باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توانمندسازی جوانان را یکی از سیاست های اصلی جمعیت هلال احمر است که برای شکوفایی ظرفیت های آنان کمک می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های قابل توجهی در جوانان وجود دارد که در تلاش هستیم با اجرای برنامه های متنوع انسان دوستانه رسالت خود را در زمینه توانمندسازی جوانان ایفا کنیم.
وی یادآوری کرد: گسترش رفتارهای بشردوستانه در جامعه وظیفه جمعیت هلال احمر است که اقدامات آن را سازمان جوانان هلال احمر انجام می‌دهد و این جشنواره سراسری سفیران بشردوستی نیز در راستای ترویج و تحکیم این اصل فراموش شده در استان قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، نخستین جشنواره سراسری سفیران بشردوستی مرداد ماه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.