علی وقفچی روز شنبه در جریان بازدید از ایرنا مرکز زنجان با تبریک روز خبرنگار به کارکنان این رسانه افزود: در این طرح، تمهیداتی برای حقوق، بیمه و سایر نیازهای اساسی خبرنگاران پیش بینی شده است. 

وی اظهار داشت: فعالیت رسانه ها و نقد منصفانه خبرنگاران بزرگ ترین سرمایه در یک جامعه است مشروط بر اینکه اصحاب رسانه استقلال خود را در تولید و انتشار اخبار حفظ کنند و بر اساس وجدان کاری و حرفه ای عمل نمایند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعریف جایگاه مستقل برای فعالان رسانه در کشور تاکید کرد و گفت: در حوزه فعالیت رسانه ای باید تعادل را حفظ کرده و تلاش کنیم تا مسیر درستی را برویم.

وی به ضرورت پرهیز از انتشار اخبار غیرموثق در رسانه ها اشاره کرد و گفت: انتشار اخباری که قطعیتی ندارد موجب سردرگمی در جامعه می شود.

وقف چی به نقش رسانه ها در تقویت اعتماد عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر اعتماد عمومی خدشه دار شود، خروجی اش آسیب روانی به جامعه است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وابستگی به نفت اقتصاد کشور را تنبل کرده است، گفت: امروز تحریم ها فرصت استثنایی ایجاد کرده تا مسیرهای جدیدی را برای مدیریت اقتصاد کشور تعریف و عملیاتی کنیم.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.