امام جمعه خرم‌دره گفت: با توجه به نقش موثر یادواره شهدا در مقابله با تهاجمات فرهنگی، برگزاری این یادواره‌ها باید در خرم‌دره پررنگ‌تر شود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در جلسه بنیاد شهید خرم‌دره، اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان با انجام کارهای فرهنگی در فضای مجازی در تلاش برای تضعیف اعتقادات و روحیات جوانان کشور هستند.

 

وی با بیان اینکه بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، کشور در حال حاضر با شبیخون فرهنگی دشمنان روبه‌رو است، ادامه ‌داد: دشمنان به طرق مختلف در تلاش هستند که مردم را از شبه جنگ ترسانده و روحیه آنان را تضعیف کنند، لذا باید از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در کشور برای مقابله با این امر بهره گرفته شود.

 

خطیب نمازجمعه خرم‌دره، برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از راهکارهای مقابله با جنگ‌نرم دشمنان عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در خرم‌دره آنچنان که باید پررنگ نیست، لذا مسئولان امر باید اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.

 

این مسئول با تاکید بر این‌که در برگزاری مراسم‌ برای گرامی‌داشت شهدا باید از ظرفیت جوانان نیز بهره گرفته شده و امور را به آنان سپرد، ادامه داد: مسئولان نیز باید در کنار جوانان بوده و حمایت و نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و دیدار از آن‌ها وظیفه ذاتی همه مسئولان است و از این بابت هیچ منتی بر سر آنان نیست.

 

حسینی با بیان این‌که انجام برخی از امور فرهنگی با کم‌ترین هزینه نیز میسر می‌شود، یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از این امور است که در این مراسم باید سعی کرد بیشتر از پتانسیل ایثارگران، جانبازان و آزادگان برای راوی‌گری استفاده شود، زیرا آن‌ها به طور مستقیم در جنگ حضور داشته و وجود این دوران را درک کرده‌اند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.