رئیس مرکز اورژانس شهرستان زنجان گفت: واژگونی پژو 405، شش مصدوم بر جای گذاشت.

 

ابراهیم خسروشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، در رابطه با حادثه رانندگی در اتوبان زنجان ـ تبریز، اظهار کرد: ظهر امروز در اثر حادثه رانندگی خودرو پژو 405 در کیلومتر 58 اتوبان زنجان ـ تبریز واژگون شد.

 

این مسئول ادامه داد: در ساعت 14.38 دقیقه سه کد آمبولانس از مناطق ایده‌لو، سلطان‌آباد، دره‌لیک به محل حادثه اعزام شد.

 

رئیس مرکز اورژانس شهرستان زنجان، تصریح کرد: واژگونی پژو 405، شش مصدوم بر جای گذاشته است ولی خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشته‌ایم.

 

خسروشاهی در رابطه با حال عمومی مصدومان حادثه، خاطرنشان کرد: حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش بوده است که این 6 نفر مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی توسط دو دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی آیت‌الله موسوی انتقال یافتند.

 

وی در ادامه از برخورد دو دستگاه خودروی آمیکو و پیکان وانت با یکدیگر خبر و گفت: ظهر امروز در کیلومتر 25 اتوبان زنجان ـ تبریز (لاین جنوبی)، دو دستگاه خودروی آمیکو و پیکان وانت با یکدیگر برخورد کردند.

 

این مسئول ادامه داد: در ساعت 15.30 دقیقه یک کد آمبولاس منطقه چیر به محل حادثه اعزام شد که در تماس اولیه با 115 یک نفر مصدوم اعلام شده بود.

 

رئیس مرکز اورژانس شهرستان زنجان، تصریح کرد: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی آمیکو و پیکان وانت در اتوبان زنجان ـ تبریز، 7 نفر مصدوم شدند.

 

وی در رابطه با حال عمومی مصدومان، خاطرنشان کرد: در نتیجه تصادف دو دستگاه خودروی آمیکو و وانت پیکان 7 نفر مصدوم شدند که بنا به گفته همکاران اعزامی، همه مصدومان از اعزام به بیمارستان امتناع کردند. ضمن اینکه وضعیت عمومی همیگی رضایت‌بخش گزارش شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.