مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره‌برداری پروژه خط انتقال پتروشیمی زنجان در سال جاری خبر داد.

 

موسی احمدلو در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد توسعه خدمات شبکه‌ گازرسانی به روستاها و شهرهای مختلف هستیم .

 

این مسئول ادامه داد : صد درصد جمعیت شهری و 82.7 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که این مهم در سایه تلاش و همدلی مجموعه استانی حاصل شده است .

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از 730 روستای قابل گازرسانی، 540 روستای استان بهره‌مند از نعمت گاز هستند، افزود: همچنین 72 روستا نیز در دست اقدام است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد .

 

احمدلو از بهره‌برداری 50 روستای استان زنجان از گاز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و تهیه زیرساخت‌ها آمار روستاهای بهره‌مند از گاز به 91.2 درصد برسد .

 

وی یادآور شد: با اجرای 6630 کیلومتر شبکه‌گذاری، بیش از 182 هزار نصب انشعاب انجام شده است، همچنین اخیرا با پذیرش 336 هزار و 841 مشترک، به 407 هزار و 385 خانوار شهری و روستایی استان خدمات مربوط ارائه می‌شود .

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری پروژه خط انتقال پتروشیمی زنجان در سال‌جاری، گفت: پروژه خط انتقال نیروگاه افق ابهر نیز با توجه به تعطیلی و عدم فعالیت نیروگاه، در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفته است .


وی با بیان اینکه بیش از 475 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در دو ماهه امسال مصرف‌شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 194 مرکز به ارائه خدمات به مشترکان می‌پردازد به طوری که در سال گذشته بیش از 16 هزار و 112 مورد خدمت از سوی این  مرکزبه مشترکین زنجانی ارائه شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.