فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: برای مقابله با عرضه کالای قاچاق بایستی همه دست در دست هم داده و با هم‌افزایی تمام در این جهت حرکت کرد.


حسین رحمانی‌هزاررود در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: امسال‌ قریب به 200 تن کالای اساسی در شهرستان سلطانیه توزیع شده است.


وی ضمن بیان اینکه امسال‌ 2.5 تن گوشت منجمد و قریب به 2 تن گوشت گرم توزیع شده است، افزود: میزان توزیع قند و شکر هر کدام قریب به 90 تن در سال‌جاری قلمداد شده است؛ همچنین میزان توزیع برنج در سالجاری قریب به 13 تن بوده است.


رحمانی‌هزاررود گفت: وضعیت بازار از منظر میزان وجود کالاهای اساسی و کنترل قیمت این دسته از اقلام، در تعیین میزان رضایت‌مندی عموم بسیار موثر بوده است؛ بنابراین متولیان رصد بازار بایستی با اهتمام کامل در راستای کنترل چگونگی عرضه از طریق مباشران و بازاریان مربوطه گام بردارند.


وی یکی از مهم‌ترین مباحث مربوط به عرضه کالاهای اساسی را مبحث بهداشت دانست و تاکید کرد: متولیان بهداشت و درمان شهرستان بایستی نظارت کامل و منظمی بر وضعیت عرضه اقلام اساسی از طریق مغازه‌داران داشته و مطابق با قانون عمل کنند.


فرماندار شهرستان سلطانیه به اصل مبارزه و مقابله با عرضه کالای قاچاق در مغازه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: برای تحقق سیاست‌های این اصل بایستی همه دست در دست هم داده و با هم‌افزایی تمام در این جهت حرکت کرد؛ چراکه گستردگی این مقوله به‌گونه‌ای است که بایستی به‌طور فرابخشی عمل کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.