استاندار زنجان گفت: ادغام جلسات، مدیران را چابک می‌کند.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، با اشاره به گزارش ارائه شده در رابطه با گزارش اعلام‌ شده در رابطه با بودجه ابلاغی برای خسارت سیل، اظهار کرد: برای هزینه‌کرد و تخصیص این بودجه باید هماهنگی کامل با ستاد مرکزی بازسازی انجام شود و در رابطه با وظایفی که به بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف برای بازسازی محول شده بود، بررسی انجام شود.


این مسئول در رابطه با آیین‌نامه ادغام جلسات، ادامه داد: یکی از بهترین کارهایی که تصمبپیم بر اجرای آن گرفته شده ادغام جلسات است؛ چراکه این ادغام سبب می‌شود که مدیران با داشتن زمان زیاد، چابک‌تر شده و اقدام عملیاتی بیشتری انجام می‌دهند و زمان بیشتری را در بین اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.


وی با بیان اینکه وقتی تعداد جلسات زیاد باشد، سطح کیفی دستور جلسات کاهش می‌یابد، افزود: اصل بحث ادغام خوب است ولی نباید به این مهم به صورت بخشی نگاه شود و شرح وظایف استانداران نیز باید در این ادغام‌ها مورد توجه قرار گیرد تا وظایف نادیده‌گرفته نشده و حذف نشود.


حقیقی با بیان اینکه موازی‌کاری در رابطه با حوزه اجتماعی وجود دارد به همین دلیل ادغام در این بخش ضرورت بالایی دارد، تصریح کرد :برای وجود هماهنگی در کشور باید همه ادغام‌ها در کشور به طور یکسان باشد به همین دلیل انتظار می‌رود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این رابطه با سایر سازمانهای مدیریت و برنامه‌ریزی دیگر استان‌ها هماهنگی به عمل آورد.


نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید توجه داشته باشد که موارد پیشنهادی برای ادغام و یا حذف جلسات را در ابتدا با دستگاه‌های مربوطه بررسی و سپس تصویب کند تا دوباره مشکلی پیش نیاید همچنین باید توجه داشت که جلسات و کارگروه‌های حاکمیتی نیز امکان حذف ندارد و برگزاری این جلسات ضروری است.


استاندار زنجان در رابطه با گزارش ارائه‌ شده با موضوع تورم استان، یادآور شد: وقتی از علم تفسیر عددی می‌شود، مشکل پیش می‌آید باید توجه داشت که دانستن صرف آمار کافی نیست بلکه باید از این آمار استفاده عملی کرد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید علاوه‌بر آن در استان صاحبنطران خوبی در رابطه با این حوزه جود دارند که استفاده از نطرات آنان اهمیت بالایی دارد.


این مسئول با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار باید قوی و منسجم عمل کند، خاطرنشان کرد: بازار نیازمند نظارت مستمر است؛ چراکه خرید و فروش‌های زیاد در حوزه مسکن خود سبب می‌شود که قیمت افزایش یابد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.