معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما زنجان، گفت: در راستای افزایش مهارت اساتید، کارکنان و دانشجویان اولین دوره مربیگری درجه 3 سمای زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان، قنبری، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای راه‌اندازی آکادمی ورزش سما در رشته‌های مختلف ورزشی و تربیت متخصصین برای این آکادمی در راستای افزایش مهارت اساتید، کارکنان و دانشجویان. اولین دوره مربیگری درجه 3 در سمای زنجان برگزار خواهد شد.

قنبری افزود: با همکاری هیئت‌ ورزش های همگانی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پیشبرد اهداف سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه مهارت اولین دوره کلاس های تئوری مربیگری درجه 3 با استقبال و ثبت نام بیش از 40 نفر مواجه شد و از 15 تیر ماه این کلاس‌ها به مدت 10 روز برگزار و به قبول شدگان در آزمون پایانی مدرک معتبر مربی گری ارائه خواهد شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما زنجان گفت: گروه تربیت بدنی سمای زنجان با برگزاری کلاس‌های مربیگری و کارگاه های آموزشی تئوری و عملی سعی بر این داشته است تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی علاوه بر مدرک تحصیلی دارای مدارک معتبر مهارتی دیگری نیز شوند.

 قنبری در ادامه افزود: تاکنون دوره‌های آموزشی ارزیابی و طراحی رژیم غذایی، حرکات اصلاحی پیشرفته، یادگیری از طریق بازی، کارگاه عملی کوهنوردی، کارگاه شیوه های کاهش وزن اصولی و غیر اصولی برگزار شده و به زودی کارگاه روش‌های ارزیابی ترکیب بدن و کارگاه تعیین و ارزیابی بیشینه برای اساتید و دانشجویان رشته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

سرپرست آموزش‌های عمومی و مهارتی سما زنجان در پایان خبر داد: با جلسات و رایزنی ها انجام شده با معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مقدمات لازم برای راه اندازی اولین کلینیک حرکات اصلاحی در سمای زنجان مهیا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.