معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور، گفت: به منظور حمایت از این شرکت ها امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سورنا ستاری امروز(سه شنبه ۱۱ تیرماه) در سفر یکروزه خود به زنجان و در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار کرد: در کشور یک‌هزار و 400 شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بر لازمه حمایت از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: از اینرو امتیازاتی همچون معافیت های گمرکی، مالیاتی و ارائه تسهیلات بانکی برای این شرکت ها در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال حمایت های ویژه ای از این شرکت ها خواهد شد، ادامه داد: در سال جاری برنامه جامعی برای توسعه شرکت های دانش بنیان در دستور کار است.

ستاری با اشاره به اینکه صندوق نوآوری و بانک های مرتبط با این حوزه همکاری خوبی برای حمایت از این شرکت ها دارند، تصریح کرد: استان زنجان در حوزه شرکت های دانش بنیان خوب عمل کرده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از وجود ظرفیت های مطلوبی در استان زنجان در حوزه شرکت های دانش بنیان خبر داد و افزود: استان زنجان در حوزه های برق، الکترونیک، کشاورزی و آی سی تی دارای ظرفیت است و می تواند در این زمینه ها پیشرو باشد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش بنیان، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و افتتاح نمایشگاه محصولات این شرکت ها امروز در زنجان حضور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.