محمدعلی انباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به حادثه دلخراش شرکت نگین ذوب البرز ابهر واقع در شهرک صنعتی افق، اظهار داشت: این حادثه بامداد یکشنبه هفته قبل منجر به آسیب چهار کارگر این شرکت شد که یکی از مصدومان بر اثر شدت سوختگی عصر همان روز جان باخت.
وی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان نیز چند روز بعد از حادثه فوت کرد، خاطرنشان کرد: 2 مصدوم دیگر که با بالگرد به بیمارستان تهران منتقل شده بودند شامگاه گذشته جان باختند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر، یادآور شد: این حادثه دلخراش بر اثر ‌نقص فنی در جرثقیل دیگ حمل مواد مذاب رخ داد که کارشناسان اداره کار در حال بررسی علت دقیق و مقصر حادثه هستند.
وی با ابراز همدردی با خانواده این کارگران، تاکید کرد: حق و حقوق جان باختگان به طور کامل به خانواده های آنها پرداخت خواهد شد.
انباری تصریح کرد: متاسفانه با وجود آموزش ها و هشدارهای مختلف به دلیل ماهیت خشن صنعت ذوب، هر ساله این صنعت در کشور قربانی می گیرد.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابهر بیان کرد: با توجه به اینکه کارگران صنعت ذوب با موادی با دمای بالای هزار و 700 درجه کار می ‌کنند کوچکترین اشتباه بزرگترین تبعات را به دنبال دارد.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.