حجت الاسلام علی خاتمی در جمع مسئولان و گروه های جهادی بسیج و سپاه زنجان، برداشتن این گامهای بزرگ به رغم وجود محرومیت و فاصله طبقاتی بسیار عمیق، قابل تقدیر است، افزود: بسیج به عنوان یک ظرفیت بزرگ مردمی در عرصه های مختلف اعم از دوران دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی نیز امتحان خود را به خوبی پس داده است.
وی، آثار و برکات بسیح سازندگی را فراوان خواند و اظهار داشت: بسیج و سپاه، ظرفیت گسترده و وسیع دارند و فعالان در این عرصه با انگیزه ولایی، خدمت به کشور و مردم به ویژه اقشار محروم وارد میدان شده اند.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید براینکه خداوند سبحان نیز به کار و فعالیت بسیج و سپاه، برکت داده است، تصریح کرد: نگاه ها در بسیح سازندگی روز به روز مثبت تر شده، کارها و فعالیت ها نیز پخته تر و با برنامه تر از قبل انجام می شود.
امام جمعه زنجان با تاکید براینکه کارهای خوبی از سوی بسیج سازندگی صورت گرفته و می گیرد، گفت: امروز اقدامات به صورت علمی تر و پیشرفته تر و در مسیر بازدهی و توانمندسازی بیشتر به پیش می رود.
حجت الاسلام خاتمی افزود: سپاه و بسیج سازندگی زنجان نیز با توجه به توان استان و با تکیه بر روحیه و همت بالا، کارهای بزرگی را در راستای محرومیت زدایی انجام داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا، سپاه را که به عنوان یک نیروی نظامی و قانونی کشور است تروریست اعلام می کند اما در جهان، این حماقت بزرگ و کار غیرقانونی را کسی قبول نکرد.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه در مقابل آرایش نابخردانه دشمن باید هوشیار بود، افزود: دست و پا زدن های دشمنان حاکی از این است که آنان ملت و کشور ایران را توانمند می بینند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز از عملکرد خوب و مناسب گروه های جهادی این استان در راستای محرومیت زدایی و خدمات دهی به مناطق محروم روستایی، تقدیر کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه در عرصه های مختلف اعم از محرومیت زدایی، عمرانی، مردم یاری، فرهنگی و حوادث غیرمترقبه، نقش خود را ایفا می کند.
سردار جهانبخش کرمی، با بیان اینکه گروه های جهادی، خط شکن هستند، افزود: در سیل اخیر نیز، گروه های جهادی بسیج و سپاه این استان با تمام توان به یاری سیل زدگان شتافتند و برای التیام بخشی از آلام مردم سیلزده در استانهای مازندران، گلستان، خوزستان و لرستان، کارهای بزرگی را انجام دادند.
وی اظهار داشت: توزیع 18 هزار وعده غذایی، تخلیه و پاکسازی خانه ها، تامین نیازهای اصلی سیل زدگان، اعزام 50 دستگاه ترابری سنگین به این مناطق، ازجمله کمک های گروه های جهادی بسیج و سپاه زنجان بود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.