مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: میزان مصرف گاز طبیعی مشترکین شهری و روستایی در ۲۴ ساعت گذشته به علت افت دمای هوا به 11 میلیون و 353 هزار متر مکعب افزایش یافته است و شهروندان زنجانی مصرف گاز را مدیریت کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، موسی احمدلو امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان مصرف در حالی است که با مصرف بیش از 9 میلیون و 691 هزار متر مکعب در روز قبل؛ شاهد افزایش یک میلیون و 661 هزار و 748 متر مکعبی گاز طبیعی هستیم.

وی اعلام کرد: از کل مصرف اعلام شده، 3 میلیون و 518 هزار و 252 متر مکعب توسط نیروگاه های استان استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین با بیان اینکه مصرف گاز مشترکین زنجانی در مدت مشابه سال گذشته معادل 7 میلیون و 848 هزار متر مکعب بوده است، تصریح داشت: از این میزان؛ 2 میلیون و 200 هزار متر مکعب گاز؛ مصرف سال گذشته نیروگاه های استان بوده است.

مهندس احمدلو تأکید کرد: در استان زنجان بیشترین مصرف گاز به بخش خانگی اختصاص دارد و هم‌اکنون 334 هزار و 974 مشترک گاز خانگی در استان زنجان وجود دارد.

وی اظهار کرد: دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در فضای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده ادارات باید مورد توجه قرار گیرد تا در مصرف این انرژی صرفه‌جویی شود   .

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به ماندگاری سرما و کاهش محسوس دما در منطقه کوهستانی زنجان؛ شهروندان حتما مدیریت مصرف داشته باشند؛ یاد آورشد: با توجه به وزش شدید باد حتماً نکات ایمنی مورد توجه مشترکین محترم بوده و با استفاده از کلاهک‌های H  در پشت بام‌ها و بازدید مستمر از دودکش ها و کسب اطمینان از باز بودن مجاری هوا؛ ضامن سلامتی خود و خانواده باشند. 

شماره 194 شرکت گاز به صورت شبانه روز و 24 ساعته آماده پاسخگویی به هم استانی‌های زنجانی است  .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.