سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح جاده این سه مسیر ارتباطی، در زمان حاضر تردد وسایط نقلیه در این مسیرها بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست.
وی با بیان اینکه راهداران برای بازگشایی این مسیرها تلاش می کنند تا تردد خودروها بدون زنجیرچرخ صورت گیرد، اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی برون شهری به ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر را دارند لازم است زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
عظیمی افزود: از زمان آغاز بارش برف تاکنون هفت فقره تصادف رانندگی جرحی و خسارتی در مسیرهای ارتباطی این استان رخ داده است.
وی ادامه داد: در آزاد راه زنجان - قزوین سه فقره تصادف رانندگی و در هر کدام از جاده های زنجان - بیجار، زنجان - خرمدره و زنجان - میانه، یک فقره حادثه رانندگی و در مسیر تهم - چورزق نیز یک فقره واژگونی پراید اتفاق افتاد که در مجموع این سوانح جاده ای 2 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: اگر بارش برف در زنجان تداوم یابد به حتم تا ساعات آینده تردد در آزادراه های زنجان نیز ببا زنجیرچرخ صورت خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.