به گزارش ایرنا، خدابخش مرادی نافچی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طارم افزود: مدیران باید در حوزه فعالیت خود مسائل اصلی را شناسایی و با جذب مشارکت مردم در کارهای دولت، اعتمادسازی و از این طریق امید را دربین مردم القا کنند.
وی اظهار داشت: عملکرد و دستاوردهای دولت باید برای مردم بازگو شود، زیرا آگاهی بخشی نسبت به مردم در مورد تمام مسائل می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
این مسئول با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مدیران برای تحقق شعار سال برنامه ریزی منسجمی طراحی و ارایه کنند
مرادی ادامه داد: برای تحقق شعار سال، ضروری است اهداف و پیامدهای این شعار توسط مدیران شناسایی شده و برای تحقق اهداف آن تلاش و برنامه شود.
وی اشرافیت جامع مدیران استانی و شهرستانی در حوزه مسئولیت خودشان را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: ماموریت مدیران بویژه در شهرستانها باید شناخت مسایل مختلف مربوط به دستگاه اجرائی خود بوده و با شناخت جامع از حوزه مسئولیت خود حداکثر توان خود را برای رفع مشکلات آن بخش بکار گیرند.
این مسئول رونق تولید داخلی را عامل اصلی رفع وابستگی به نفت، ایجاد پویایی و نشاط در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: با عنایت به اینکه کشاورزی یکی از بخش های مهم تولید در کشور است و در شهرستان طارم نیز با توجه به شرایط جغرافیای منطقه شغل بیشتر مردم کشاورزی است، مدیران باید در این بخش بررسی های لازم را انجام داده و فرصت ها و بسترهای جدید برای ایجاد اشتغال جوانان، بویژه افراد تحصیل کرده در این حوزه را ایجاد کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اقتصاد را یکی از اصلی ترین موضوعات حال حاضر کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، مدیران نباید فعالیت خود را محدود به داخل اداره خود کنند، بنابراین ضروری است تلاش خود را دوچندان کرده و در تمام فضای مربوط به حوزه فعالیت خود حضور مستمر داشته باشند و با دیدار مردم از نزدیک، از این طریق اعتماد آنان را جلب نمایند.
این مسئول ضمن دعوت از مدیران استانی و شهرستانی به تقویت همکاری بین بخشی، جذب مشارکت های مردمی را یکی دیگر از وظایف مدیران برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های مالی و اعتباری دولت، باید برای جلب مشارکت مردم جهت کمک به دولت بسترسازی شود و با توجه به اینکه زنجان نماد یک استان مذهبی و مرکز استان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی است و همچنین تشکل های خیریه فراوان به عنوان الگو در کشور، در این استان فعالیت می کنند، ضروری است با برنامه ریزی های لازم جلب مشارکت های مردمی صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: اقدامات مدیران اجرایی باید اولویت محور باشد و مدیران با شناسایی شاخص ها، اولویت های اصلی دستگاه خود را شناسای کرده و برای تحقق آن برنامه های عملیاتی ارائه دهند.
این مسئول از مدیران شهرستانی خواست تا زمینه حضور مدیران استانی در شهرستان فراهم سازند و اظهار داشت: مدیران استانی به عنوان مدیر کل استان منصوب شده اند و نباید حوزه فعالیت آنان محدود به مرکز استان و اداره خود باشد ، بلکه باید در تمام شهرستانهای استان حضور داشته و ضمن دیدار با مرد از نزدیک مشکلات مربوط به دستگاه خود را از نزدیک احصا کنند و در برطرف کردن مشکلات موجود تمام توان خود را به کار گیرند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی ها باید برای حضور بانوان و جوانان در کارهای اجرائی بیشتر باشد و لازم است برای این موضوع بستر مناسب توسط مدیران ایجاد شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید در استان، تحرک بخشی به نظام مدیریتی ، افزایش تعامل بین دولت و مردم و چابک سازی نظام اداری استان زنجان را از رویکردهای مدیریت جدید استان برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران دولتی در استان و شهرستانها باید برای تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند و با رفع موانع موجود موجب نشاط و امیدواری در بین مردم باشند.
این مسئول انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب دینی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: این انقلاب بزرگ که با حرکت عظیم امام خمینی(ره) به همراه مردم تحقق یافت همیشه بدخواهان و دشمنان زیادی داشته و اکنون که وارد چهل سال دوم انقلاب شده ایم بدخواهان این نظام مقدس از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به دولت و ملت ایران دریغ نخواهند کرد.
مرادی نافچی، اعمال تحریم های ظالمانه و همچنین قرار دادن نام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی را یکی از آخرین اقدامات دشمنانه آمریکا علیه ملت ایران برشمرد و تشریح کرد: دولت آمریکا با اعمال تحریم ها مانع کمک های انسان دوستانه در جریان سیل ایران شد و با این کار حقوق شهروندی و انسانی را زیر سوال برد.
وی یادآور شد: قرار دادن نام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی ناقض حقوق بین المللی است، چرا که این گروه نظامی طبق قانون اساسی کشور، جزء نیروهای نظامی رسمی کشور است.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جریان اولین سفر رسمی خود به شهرستانهای استان زنجان ، ضمن حضور در شهرستان طارم، پس از استقبال از سوی سرپرست فرمانداری شهرستان طارم ابتدا با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان طارم در شهر آب بر دیدار کرد و سپس برای دیدار با خانواده شهید والا مقام حسن احمدی در منزل مادر این شهید بزرگوار حضور یافت.
شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با اعضای شورای تامین شهرستان و دیدار با فعالان سیاسی، اجتماعی از دیگر برنامه های حضور خدابخش مرادی نافچی در شهرستان طارم بود.
بازدید از مرکز دهستان گیلوان و زیرساخت های آن به منظور تدارک زمینه های ارتقاء به سطح بخش این دهستان، پایان بخش برنامه های سفر یک روزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به شهرستان طارم بود.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.