به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری مرکز زنجان افزود: ایرنا در کنار انعکاس منصفانه اقدامات دولت، مثل رسانه های دیگر بازتاب دهنده اخبار جامعه و مردم نیز هست و انجام چنین کاری البته سخت و مشکل است.
وی بر لزوم همراهی رسانه ها و مدیران دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: در تحقق شعار ' رونق تولید' رسانه ها نقش بسزایی دارند و باید در این جهت یاریگر دستگاه های اجرایی باشند.
حقیقی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته از سه چهارم دستگاههای اجرایی این استان بازدید سرزده داشته است، گفت: این بازدیدها به طور قابل توجهی موجب چابک شدن مدیران و بهبود اداره امور در استان شده است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات پیشگیرانه انجام شده برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی ها و سیل اخیر اشاره کرد و گفت: 2 هفته قبل از آغاز بارندگی های شدید، همه تمهیدات و اقدامات از جمله بازدید از مسیل ها و رفع مسائل و مشکلات در استان در جریان بود و نتیجه این شد که با وجود 2 برابر شدن میزان بارندگی ها در استان نسبت به سال گذشته، از ورود خسارات قابل توجه ناشی از سیل جلوگیری شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ثابت ماندن قیمت گوشت گرم مرغ در استان در نرخ 11 هزار و 500 تومان اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام که در بین استان های کشور کار بی نظیری است با موفقیت به انجام رسید و در این راستا به طور متوسط روزانه بیش از 39 هزار تن گوشت مرغ به بازار مصرف استان تزریق شد.
استاندار زنجان از راه اندازی سایت اینترنتی ویژه انعکاس گزارش عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در این استان خبر داد و گفت: این پایگاه اینترنتی از هفته آینده برای اطلاع رسانی منظم به شهروندان راه اندازی می شود.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.