ابراهیم کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه کمک های مردم شهرستان ابهر در پنج نقطه شهر توسط جمعیت هلال احمر در حال جمع ‌آوری است، افزود: تا کنون 210 میلیون ریال کمک نقدی از طریق دستگاه های کارت خوان هلال احمر جمع آوری شده است.
وی با اشاره به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریالی کمک های غیرنقدی مردم ابهر، بیان کرد: اقلام جمع آوری شده به صورت روزانه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر بسته بندی شده و در کمترین زمان ممکن به مناطق ارسال می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: همچنان شیرخشک، شیشه شیر، لوازم بهداشتی، اقلام خوراکی کنسروی و مواد شوینده از ضروری ترین لوازم مورد نیاز هموطنان سیل زده است که مردم نیکوکار و نیک اندیش شهرستان می توانند کمک های خود را به پایگاه ها و چادرهای جمع آوری هلال احمر مستقر در نقاط مختلف شهر، تحویل دهند.
وی یادآور شد: با جاری شدن سیلاب در استان لرستان تیم پنج نفره امداد نجات در سیلاب شهرستان با یک خودروی کمک دار به همراه امدادگران استان به این مناطق اعزام شدند که هم اکنون نیز در منطقه حضور دارند.
کاظمی با اشاره به خسارت سیل در شهرستان ابهر، خاطرنشان کرد: از چند روز پیش از سال نو هلال احمر شهرستان با توجه به هشدارهای مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار داشت و جلسات متعددی برای مدیریت سیلاب در شهرستان برگزار و مصوبات جلسات اجرا شد.
این مسئول با اشاره به تخریب برخی منازل روستایی در سیل اخیر، یادآور شد: انبارهای سازمان بروز رسانی شد و کسری ها و اقلام مورد نیاز تامین شد و تاکنون به 14 خانواده روستایی چادر امدادی، جیره غذایی، موکت، پتو و سایر کالاهای ضروری واگذار شده است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.