هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، کمک های ارسال شده به هموطنان سیل زده را شامل اقلام غذایی، نان، سیب زمینی، مواد شوینده، پوشک، آب معدنی، انواع لباس، پتو ،چادر لوازم ضروری و تعدادی فرش و موکت از کمک های مردم نیکوکار استان زنجان به هموطنان سیل زده اعلام کرد که از طریق کمیته امداد استان به این مناطق ارسال شده است.
وی اظهار داشت: پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد با عنوان 'به نیکی سخت ها آسان شود' همچنان آماده جمع آوری کمک های مردمی به هموطنان عزیز سیل زده است.
این مسئول ادامه داد: خیران و مردم این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور یاری رساندن به سیل زدگان کشور به شماره‌حساب 0108640425009 نزد بانک ملی شعبه میدان بار یا شماره کارت مجازی 1133-9952-9911-6037 بانک ملی واریز کنند.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد، از ابتدای وقوع سیل در کشور با ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان در میادین و معابر شهرها، مراکز نیکوکاری، مصلی ها و دفاتر این نهاد در سراسر استان و با بسیج نیروها و حرکت جهادی به جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل زده اقدام کرده است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.