فاطمه جمشیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی بازه زمانی یاد شده هفت هزار و 129 نفر با حضور در پست های نوروزی، میثاق نامه و پیوستن به ' نه به تصادفات جاده ای ' را امضا کردند که این رقم در مقایسه با سال گذشته تا حدودی روند مناسبی را نشان می دهد.
وی اظهار داشت: در همین مدت 2 هزار و 659 نفر به ایستگاه فضای دوستدار کودک در پست های نوروزی هلال احمر این استان و 252 نفر نیز به خیمه نماز مراجعه کردند.
این مسئول ادامه داد: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی 17 هزار و 433 مورد انواع نقشه و 18 هزار و 377 برگ انواع بروشور نیز در بین مراجعه کنندگان و مسافران نوروزی توزیع شد که این کار با هدف ارائه خدمات بهینه بوده است.
وی اضافه کرد: طی این مدت 12 هزار و 381 قلم فرهنگی نیز در بین مراجعه کنندگان و گردشگران نوروزی توزیع شد و سه هزار و 679 نفر در طرح سحاب (سامانه حرکتهای ‌امدادی‌ و بشردوستانه) شرکت کردند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: هم اکنون در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان 250 نفر از جوانان داوطلب حضور دارند و خدمات رسانی لازم را برای گروه های هدف و مراجعه کنندگان انجام می دهند.
وی خاطرنشان کرد: پویش ' نه به تصادفات جاده ای' از چهار سال گذشته در کشور و این استان آغاز شده که اجرای این طرح در راستای کاهش سوانح جاده ای و ملزم کردن رانندگان وسائط نقلیه به رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی است.
به گزارش ایرنا، نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر در این استان نیز همزمان با سراسر کشور از 28 اسفند سال قبل آغاز شده است و تا 16 فروردین 98 ادامه دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.