به گزارش ایرنا، ستار صفری روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از پیدا شدن یک جسد با هویت نامعلوم در رودخانه الزین شهرستان طارم خبر داد و افزود: به دنبال تماس برخی افراد محلی شامگاه دوشنبه مبنی بر مشاهده جسدی در داخل رودخانه الزین، عوامل نیروی انتظامی شهرستان طارم به همراه یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: با توجه به بارش های قابل توجه و افزایش آب رودخانه های شهرستان، بین مردم طارم شایعه شده بود که جسد فوق به خاطر سیل و طغیان رودخانه است اما خوشبختانه طبق بررسی های انجام شده توسط اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان طارم در محل پیدا شدن جسد هیچ طغیانی بر اثر بارش باران نبوده است.
وی همچنین اظهار داشت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات و بررسی علت مرگ از سوی پزشکی قانونی و نیروی انتظامی شهرستان طارم در دست انجام است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مردم به شایعات در مورد حادثه فوق توجه نکنند و اخبار موثق و دقیق را از منابع خبری معتبر دنبال کنند.
یکی از شاهدان در محل حادثه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با چند نفر از دوستان در حال عبور از جاده اصلی سرخه دیزج به سمت گیلوان بودیم که شخصی را به حالت افتاده در بالادست پل رودخانه الزین در وسط رودخانه مشاهده کردیم و بلافاصله در محل حاضر شدیم و با جسد بی جان یک مرد مواجه شدیم.
علی النقی رسولی اظهار داشت: پس از مطمئن شدن از مرگ این مرد ناشناس ، با شماره 110 تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع داده و تا آمدن عوال نیروی انتظامی در محل منتظر ماندیم.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.