به گزارش ایرنا، مهرداد علی قارداشی، روز سه شنبه در مجمع عمومی هیات تنیس روی میز استان زنجان افزود: تنیس روی میز به لحاظ جذب حامی مالی مناسب، یکی از موفق ترین فدراسیون های کشور است و تلاش می شود این روند تداوم یابد.
وی اظهار داشت: امروز هزینه ها در ورزش چند برابر شده و بودجه اختصاص یافته به این فدراسیون کفاف هزینه ها را نمی کند و باید به سمت جذب حامی مالی مناسب و درآمدزایی رفت تا در جهت فعالیت و رشد و توسعه این رشته ورزشی با مشکل منابع مالی مواجه نشد.
علی قارداشی، منابع انسانی و استفاده بهینه از آن و پشتوانه سازی در امر ورزش را مهم خواند و خاطرنشان کرد: برای پشتوانه سازی در رشته تنیس روی میز باید از ظرفیت های موجود آموزش و پرورش بهره گرفت که این نیز در سایه مدیریت و برنامه ریزی های مدون و مناسب، شدنی است.
وی اضافه کرد: برای این کار نیاز است که هیات های ورزشی با آموزش و پرورش، تعامل و ارتباط نزدیک تری داشته باشند تا بتوانند از سالن های ورزشی این سازمان به شکل بهتری بهره مند شده و از سویی نیز طرح استعدادیابی در میان دانش آموزان مدارس را به شکل بهتری انجام دهند.
این مسئول ادامه داد: موفقیت ها در عرصه مدیریت در گرو فعالیت گروهی است و اگر کارها در هیات های ورزشی به صورت گروهی و با همدلی و تعامل پیش برود به حتم در کسب موفقیت های بیشتر و رشد و توسعه این رشته ورزشی پرطرفدار، نقش آفرین خواهد بود.
وی برگزاری کلاس های آموزشی ارتقاء داوری و مربیگری را مهم خواند و افزود: تنیس روی میز، تنها فدراسیونی در کشور است که 6 دوره سهمیه المپیک کسب و امید می رود برای المپیک 2020 نیز کسب سهمیه کند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: این فدراسیون از انتقادات منطقی و منصفانه، استقبال می کند و لازم است هیات های استانی نیز از انتقادات، ترسی به دل راه ندهند و از نقدهای همراه با پیشنهادات سازنده، استقبال کنند.
علی قارداشی، توجه بیشتر به رده های سنی پایه را در کسب موفقیت های بیشتر ضروری دانست و افزود: فدراسیون در تلاش است تا ورزشکاران این رشته ورزشی بتواند با اخلاقمداری و حفظ پوشش اسلامی و شعائر دینی و مذهبی، در مسابقات برون مرزی حضور توانمندتری داشته باشند و با کسب پیروزی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآید.
وی به ارتقای رتبه تنیس روی میز جوانان ایران در سطح جهان اشاره کرد و یادآور شد: تیم ایران در مسابقات جوانان جهان توانست از رتبه 16 به رتبه هفتم صعود کند و در بین هشت تیم برتر قرار گیرد.
در پایان مجمع، لوح یادبود از سوی هیات تنیس روی میز استان زنجان به مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، علی خلیلی و محمدعلی حمزه پور به مدیرکل و معاون ورزشی ورزش و جوانان استان زنجان اهدا شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.