نعمت ملکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اولین بار در آستانه سال نو بهزیستی این استان برای حمایت از محرومان و مددجویان تحت پوشش خود در طرح ویژه پویش لبخند مهربانی عیدانه شرکت می کند.
وی اظهار داشت: برای اجرای بهینه این طرح اطلاع رسانی لازم در سطح شهر با نصب بنر و پوستر انجام و این مهم به شهرستانها نیز اعلام شده تا نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اقدام کنند.
ملکی افزود: مشارکت و کمک های خیران در وضعیت اقتصادی کنونی، بخشی از مشکلات مددجویان تحت پوشش را برطرف می کند.
این مسئول ادامه داد: برای برخورداری قشر ضعیف جامعه از امکانات باید بین افراد کم‌برخوردار و خیران ارتباط ایجاد شود.
ملکی افزود: 99 موسسه توسط این اداره کل ثبت شده است که از این تعداد 48 مورد را موسسات خیریه تشکیل می دهند و نقش اثر گذاری در خدمات رسانی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی دارند.
وی اضافه کرد: خیران و علاقه مندان به حمایت از کودکان و خانواده های بی بضاعت می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب210091434524111 شعبه بانک توسعه تعاون و یا شماره کارت 1806-1032-0810-5029 واریز کنند.
معاون مشارکتهای مردمی، مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین علاقه مندان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به اداره کل بهزیستی و ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه تحویل دهند.
به گزارش ایرنا، پویش لبخند مهربانی با همکاری سازمانهای مردم‌نهاد و معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان زنجان از 27 بهمن تا 27 اسفند در این استان اجرا می شود.
هم اکنون 165 هزار و 290 مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.