دبیر چهارمین جشنواره شعر منطقه ای 'قیدار' روز دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: امسال در مجموع 300 اثر از چهار استان زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی جشنواره شعر ' قیدار' ارسال شد.
رحمت خداکرمی افزود: چهارمین جشنواره شعر منطقه ای 'قیدار' در چهار بخش شعر کلاسیک و آزاد فارسی، شعر کلاسیک و آزاد ترکی و یک بخش ویژه با موضوع' چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران و مقام و منقبت حضرت زهرا (س)' تعریف شده بود.
به گزارش ایرنا، بر اساس رأی هیات داوران چهارمین جشنواره شعر منطقه ای 'قیدار'، در بخش شعر کلاسیک فارسی محمدرضا نوری از ابهر، داریوش عزیزی از خرمدره و سعید محمدی از شهر قیدار به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
قدرت الله کره شالی، حسن خلجی و سهراب خلجی از شهرستان خدابنده در این بخش، شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش شعر آزاد فارسی آرش قربانی از شهرستان خدابنده رتبه اول را کسب کرد و امیر محمد ندرلو از خدابنده نیز، عنوان 'شایسته تقدیر ' را به دست آورد.
در بخش شعر کلاسیک ترکی رقیه هاشم زاده از استان آذربایجان شرقی رتبه نخست، آیسو مختاری از آذربایجان شرقی به رتبه دوم
، فرزانه نادمی از شهرستان خدابنده و یعقوب نیکزاد از استان اردبیل به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
در این بخش سید مهدی موسوی سجاسی به عنوان 'شایسته تقدیر' معرفی شد.
در بخش شعر آزاد ترکی اسماعیل خرمی از استان اردبیل به عنوان نفر اول، امیر نصیری از زنجان به عنوان نفر دوم، ابوالفضل ایمانی از زنجان و هدایت جباری از استان آذربایجان شرقی به طور مشترک به عنوان نفرات سوم انتخاب شدند.
در این بخش، فاطمه کتابی از شهرستان خدابنده و بهیه کریمی از زنجان به عنوان'شایسته تقدیر' دست یافتند.
در بخش ویژه با موضوع' چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و مقام و منقبت حضرت زهرا (س)'، ناصر دوستی از زنجان به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.
8068/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.