عابس لطفی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ارایه آموزش در دوران مدرسه در خصوص حفاظت از محیط زیست بسیار تعیین کننده است و در واقع دانش آموزان می توانند در بهبود وضعیت محیط زیست نقش مهمی ایفا کنند.
وی به نقش مهم دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه در ارتقاء سطح فرهنگ حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش آگاهی زیست محیطی در بین دانش آموزان، اهمیت بسزایی دارد که نباید از آن غافل شد.
رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، برگزاری دوره آموزش مسائل زیست محیطی در چهار باب از مدارس دخترانه و پسرانه شهر زنجان را یادآور شد و گفت: این آموزش ها به همت اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان و با حضور کارشناسان این اداره کل به دانش آموزان این چهار مدرسه، ارایه شد.
لطفی، افزود: آموزش مسائل زیست محیطی طی روزهای 4، 8، 12 و 13 اسفند ماه جاری در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س)، مدرسه ابتدایی پسرانه شهید داودمیرزایی، دبیرستان دخترانه هاجر و مرکز آموزش نهضت سوادآموزی نیکخواه زنجان انجام شد.
وی با بیان اینکه حفاظت محیط زیست استان زنجان آماده همکاری با آموزش و پرورش این استان در اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی برای توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست است، تصریح کرد: این اداره کل آمادگی اعزام کارشناسان و محیط‌بانان خود برای آموزش در مدارس در سطح استان را دارد.
لطفی یادآور شد: بسته های آموزشی زیست محیطی شامل ساک پارچه ای، دفترچه زیست محیطی، خودکار و لوح فشرده، به حاضران در این دوره آموزشی اهدا شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.