سرهنگ حسین اصانلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بوقلمون زنده با استفاده از یک دستگاه کامیون جابجا می شد که در مسیر زنجان - ابهر ماموران انتظامی آن را مشاهده و به منظور بازرسی مدارک، خودرو را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: بوقلمون ها از زنجان به مقصد تهران، بارگیری شده بودند و راننده به دلیل نبود مجوز حمل، دستگیر و به منظور اعمال قانون به مقامات قضایی این شهرستان معرفی شد.

*** کشف و ضبط 10 راس گاو قاچاق
اصانلو همچنین از کشف و ضبط 10 راس گاو قاچاق توسط ماموران کلانتری 11 شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: این تعداد دام قاچاق در آزادراه زنجان - قزوین به دام ماموران انتظامی افتاد.
وی ارزش تقریبی این تعداد گاو قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: راننده کامیون به علت نبود مدارک مثبته، دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شد.

**** کشف مرغ و احشام
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی چند روز اخیر چهار دستگاه کامیون حامل بار مرغ و احشام زنده، از سوی عوامل پلیس راه توقیف شد.
محمدعلی عظیمی افزود: به رانندگان کامیون های توقیف شده که بدون مجوز حمل نسبت به جابجایی مرغ و احشام اقدام می کردند برابر دستور و مقررات ابلاغ شده، اجازه تردد داده نشد.
وی اظهار داشت: مرغ ها و احشام کشف و ضبط شده نیز تحویل دامپزشکی شد تا تعیین تکلیف شوند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.