مهرداد ستاره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس 223 نفر از ابتدای سال جاری تا کنون بر اثر حوادث ناشی از تصادفات در جاده های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 177 نفر اعلام شده بود.
وی با اشاره به وضعیت متوفیان در هنگام تصادف، اظهار داشت: 100 نفر از این تعداد راننده، 23 نفر عابر و 100نفر به سرنشینان خودروها بودند.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس شمار فوتی سرنشینان و راننده طی 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 56 و 12 درصد افزایش داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان ادامه داد: 41 مورد از تصادفهای سال گذشته در جاده های خاکی روستایی و 24مورد در 9 ماهه امسال بوده است.
وی اضافه کرد: در 9 ماهه امسال 31 مورد از تصادف های فوتی نیز در داخل شهرهای استان گزارش شد که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 21 مورد بود که 47 درصد افزایش دارد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خاطرنشان کرد: از مجموع فوتی های سوانح رانندگی استان در مدت یادشده امسال 145 نفر به شهرستان زنجان و به ترتیب 42، 24، 6، چهار و 2 مورد آن به شهرهای ابهر، خدابنده، خرمدره و طارم ماهنشان اختصاص دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.