به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عینعلی باقری روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی شهرستان طارم افزود: همه بهانه دشمن برای مخالفت با ایران به خاطر قدرت نظامی ما است و دشمن از علم و دانش نظامی جوانان ایران هراس دارد.
وی اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم در زمینه قدرت نظامی روز به روز قوی تر شده و با تولید سلاح های جدید و دور برد لرزه بر دل دشمنان می اندازند.
مشاور فرهنگی رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: برای دوری از فتنه ها و منافقین باید بصیرت داشته باشیم و به روشنگری در این زمینه بپردازیم و برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایران از آفت های چون اشراف گری، بی توجهی به مستضعفان و اعتماد به بیگانگان جذر کنیم.
وی تصریح کرد: مبارزه با استکبار و سلطه جهانی از عوامل بیرونی و همچنین نفی استبداد داخلی و طاغوت و جایگزینی آن با ولایت فقیه از عوامل درونی شکل گیری انقلاب اسلامی ایران است.
باقری نفی مستکبران شرق و غرب و بیرون راندن آمریکا از ایران را از برکات انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: قدرت انقلاب اسلامی به حدی است که مدت 40 سال است حتی یک نفر نظامی آمریکایی در ایران جایی ندارد و این درحالی است که این کشور سلطه گر دارای چندین پایگاه نظامی در اکثر کشورهای دنیا است.
وی به حذف سلطه آمریکا و همدستانش با درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند ما توانستیم آمریکا را از منطقه برانیم، نه تنها آمریکا را از منطقه بیرون کردیم، بلکه هم اکنون رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره مقاومت اسلامی قرار گرفته است و در تیررس موشک های نیروهای انقلاب است.
مشاور فرهنگی کمیته امداد به فروپاشی نابودی تدریجی رژیم سلطه آمریکا اشاره و عنوان کرد: استعفای وزیر دفاع نابودی نظامی و استعفای وزارت امورخارجه آمریکا نابودی دیپلماسی و بین المللی آن کشور است.
باقری انقلاب های مخملی را از برنامه های غرب برای براندازی حکومت کشورها عنوان کرد و افزود: این نوع کودتاها و انقلابها در تاریخ اسلام نیز وجود داشته و جنگ جمل نمونه ای از جنگ های مخملی صدر اسلام است که در آن منافقین شکست خوردند.
این مسئول ایران را یکی از غنی ترین کشورها در زمینه معادن و مواد غذایی برشمرد و گفت: نابسامانی های اقتصادی مربوط به داخل کشور است و باید تدابیری برای حل این معضل از طرف مسئولان چاره اندیشی شود.
8068/9886
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.