حسن غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر سه شنبه یک مورد حریق کابین آسانسور یکی از مجمتع های مسکونی واقع در پونک شهر زنجان به سامانه 125 آتش نشانی زنجان گزارش شد که عوامل ایستگاه آتش نشانی سایت کارگاهی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: حریق کابین آسانسور این مجتمع به علت مشکلات اتصالی برق به وقوع پیوسته بود که نسبت به اطفای آن در زمان کوتاهی اقدام شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: ساعت 1:20 دقیقه صبح امروز نیز واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در جاده گاوازنگ به سمت بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به سامانه ارتباطی آتش نشانی زنجان گزارش شد که آتش نشانان به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: این حادثه به علت مسابقه سرعت بین 2 دستگاه خودروی پرشیا و 206 در منطقه یاد شده به وقوع پیوسته بود که در نهایت ناتوانی راننده در کنترل پرشیا به واژگونی آن منجر و رانند و سرنشینان آن محبوس شده بودند.
غفاری خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از آزادسازی سرنشینان و راننده که دچار مصدومیت شده بودند آنان را برای انجام خدمان درمانی لازم به مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان انتقال دادند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی با 123 نیروی فعال این سازمان در شهر زنجان آماده خدمات رسانی در هنگام بروز حوادث و سوانح هستند.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.