به گزارش ایرنا، محمد عزیزی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر ادامه داد: از این رو مدیران کل در جذب اعتبارات ملی توجه داشته باشند که در دست وزیران و معاون وزیران است تا سهم بیشتری کسب کنند و افراد با ارتباطات و دلایل توجیهی اعتبار بیشتری می توانند جدب کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش هزینه ها و مصارف، رئیس جمهوری به این موضوع ورد کردند و در سال های آینده به لحاظ کاهش هزینه های جاری و مصرفی سال سختی داریم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به بودجه انقباضی سال آینده، شایسته است سازمان ها و دستگاههای مختلف به کاهش هزینه های جاری و مصرفی توجه ویژه داشته باشند.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس یادآور شد: روز گذشته با حضور شهردار و اعضای شورا مجوز یک مجتمع چندمنظوره ویژه معلولان در ابهر را از معاون وزیر دریافت کردیم.
وی با اشاره به جاده ابهر - قیدار و خطرات این جاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این جاده و بهسازی آن یکی از خواسته های مهم مردم است باید در دستور کار قرار بگیرد و با کلنگ زنی آن کار احداث آن جدیت می گیرد.
وی در ادامه با اشاره به سایر طرح های شهرستان ابهر یاد آور شد: یکی از مهمترین طرح های شهرستان و حتی استان زنجان آبرسانی به شهرستان های ابهر و خرمدره است که امیدواریم دهه فجر امسال به طور کامل به بهره برداری برسد.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.