حسن غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی ها نشان می دهد این جوان به دلیل اختلافات خانوادگی خود را در منزل حلق آویز کرده بود که حتی پس از رسیدن عوامل امدادرسان علائم حیاتی نداشت.
وی اظهار داشت: این در حالی است که طی 2 هفته گذشته نیز 4 مورد خودکشی به آتش نشانی این شهر گزارش شده بود که از این تعداد 2مورد آن به فوت منجر و 2 مورد دیگر نیز از انجام این کار جلوگیری شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: بررسی علل موارد یاد شده نیز نشان می دهد که بیشتر موارد خودکشی به وجود اختلافات خانوادگی باز می گردد که این موضوع عاملی مهم در وقوع این حوادث تلخ بوده است.
به گزارش ایرنا، عوامل آتش نشانی شهر زنجان هفته گذشته نیز پس از اطلاع از اقدام به خودکشی یک جوان 22 ساله که قصد داشت خود را از طبقه چهارم واحد مسکونی محل سکونت خود واقع در شهرک کارمندان به پایین پرتاب کند اعزام و مانع انجام این کار شده بودند.
این جوان غیربومی و دانشجوی رشته دندانپزشکی با مصرف مشروبات الکلی در حالت غیر طبیعی اقدام به خودکشی کرده بود که با صحبت های عوامل آتش نشانی، اورژانس و پلیس 110 از انجام این کار منصرف شد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.