یاشار میردامادی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از فدراسیون ورزشهای رزمی به عنوان یک فدراسیون مادر یاد کرد که رشته های مختلفی را در خود جای داده است.
وی اظهار داشت: ورزش رزمی موی تای که در تمام رده های سنی و در تمام استانها فعال است و جوانان توانمند و مستعدی را به سوی خود جذب کرده است.
میردامادی افزود: تیم موی تای ایران برای حضور در مسابقات برون مرزی سال آینده و المپیک 2022 جوانان، آماده می شود و به حتم ورزشکاران مستعدی از نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور موی تای پسران که در زنجان درحال برگزاری است شناسایی و برگزیده خواهند شد.
وی که به عنوان سرپرست فنی در این المپیاد ورزش حضور دارد از نحوه و شرایط خوب میزبانی زنجان ابراز رضایت کرد و گفت: رزمی کاران منتخب و برتر از سراسر کشور در این رقابت ها شرکت کرده اند که از میان آنان نفرات مستعد و نخبه، برگزیده خواهند شد.
به گزارش ایرنا، پیکارهای موی تای پسران از سری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از روز شنبه / دهم آذر/ در زنجان آغاز شد.
این رقابت ها تا پایان امروز در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در رده سنی 14 و 15 سال و با حضور قریب 190 رزمی کار از استان های مختلف برگزار می شود و فقط مویتای کاران یزد و سمنان حضور ندارند.
در این پیکارها که در 10 وزن مختلف و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در 2 رینگ و با هدف شناسایی نخبگان این رشته ورزشی برگزار می شود و 34 داور آن را قضاوت می کنند.
پیکارهای موی تای دختران از سری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نیز از روز پنجشنبه / اول آذر/ به مدت سه روز در سالن ورزش دانشگاه آزاد شهرستان ابهر از توابع استان زنجان برگزار شد.
در این رقابت ها که در 2 رده سنی 14 و 15 سال و هشت وزن مختلف برگزار شد قریب 120 رزمی کار از 22 استان مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.