سرهنگ عباس مظفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی گردنه های استان زنجان ازجمله قلی کندی، قرآیی و چایرلو در جاده زنجان - دندی، خانچای در جاده طارم، قره آقاج در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر و گردنه تهم - چورزق در جاده زنجان - طارم، مه آلود است.
وی از رانندگان خواست در شرایط جوی حاکم چراغ های مه شکن را روشن و فاصله طولی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
مظفری به وقوع تصادفات رانندگی طی 48 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت یاد شده چهار مورد تصادف جرحی در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان اتفاق افتاد که بر اثر آن چهار تن مصدوم و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه چندین مورد تصادف خسارتی نیز در راه های ارتباطی این استان رخ داد که خوشبختانه تلفات انسانی در پی نداشت، افزود: با توجه به حضور پررنگ پلیس در جاده ها و دقت و احتیاط رانندگان، میزان تصادفات فوتی در در جاده های زنجان در آبان نسبت به مدت مشابه پارسال 35 درصد کاهش داشت.
به گزارش ایرنا در هفت ماه امسال 145 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند که 27 نفر این کشته شدگان مربوط به مهر ماه است.
از ابتدای آبان جاری تاکنون نیز 15 نفر در جاده های این استان بر اثر وقوع سوانح رانندگی جان باختند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار می باشد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.