رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از صبح امروز -سوم آذرماه جاری- بارش برف پاییزی، بسیاری از مسیرهای ارتباطی این استان را دربر گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ عباس مظفری امروز با اعلام این خبر، گفت:  مسیرهای ارتباطی زنجان - تهم - چورزق، پری - ماهنشان، زنجان - دندی و دندی - تکاب، با بارش برف مواجه و گردنه خان چای در جاده زنجان - طارم نیز مه آلود است.

وی ادامه داد: در سایر مسیرهای ارتباطی این استان نیز شاهد بارش‌های مقطعی باران هستیم و لازم است که با توجه به لغزنده بودن سطح جاده، رانندگان با احتیاط و دقت بیشتر رانندگی کنند.

مظفری، با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر بر اثر وقوع 2 فقره واژگونی خودروی سواری در مسیر ارتباطی زنجان - طارم و آزادراه زنجان - تبریز، رانندگان خودروها جان باختند، از رانندگان وسایط نقلیه خواست در هوای مه آلود، برفی و بارانی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشه باشند.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای سرد و برفی دارند لازم است قبل از ورود به جاده از سالم بودن خودرو مطمئن باشند و برف پاکن ها و سیستم گرمایشی را چک کرده و تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیرچرخ و همچنین لباس گرم زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.