محمود انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، فرصت بسیار خوبی برای شناسایی ورزشکاران مستعد است و فدراسیون نیز آن را مغتنم شمرده و نسبت به جذب و پرورش بازیکنان مستعد اقدام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این المپیاد به لحاظ علمی به نفع ورزش کشور است و کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون نهایت استفاده از این طرح ملی را خوهد کرد، اظهار داشت: المپیادهای ورزشی مختلفی طی سالهای گذشته نیز برگزار شده است اما المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، در نوع خود کم نظیر است و می تواند پایه های رشته ورزشی ازجمله بدمینتون را تقویت کند.
انصاری افزود: المپیاد استعدادهای برتر ورزش بدمینتون پسران از ششم تا نهم آذر جاری به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.
وی افزود: هر استان با 6 بدمینتون باز و به همراه یک مربی و سرپرست در این رقابت ها که در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار می شود، شرکت خواهند داشت و مسئولان کمیته های استعدادیابی تمام استان ها نیز در این پیکارها حضور خواهند یافت.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 2 هزار ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول به فعالیت هستند که 50 نفر از آنان به صورت حرفه ای بازی می کنند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.