سونا صرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز /دوشنبه/ این استان آسمانی ابری، که از بعدازظهر امروز بارش هایی در مناطق مختلف به وقوع می پیوندد.
وی اظهار داشت: بر این اساس از اواخر امشب بارش ها در ارتفاعات و منطقه سردسیر استان به شکل برف خواهد بود و همین وضعیت نیز برای روز /سه شنبه/ نیز پیش بینی شده است.
صرفی ادامه داد: دمای بیشینه استان نیز طی روزهای /سه شنبه و چهارشنبه/ بطور نسبی بین سه تا پنج درجه کاهش می یابد و با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز/چهارشنبه/ بارش ها آغاز می شود.
وی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته شهر زنجان با دمای 2 و آببر طارم با 17 درجه بالای صفر سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز چهار درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش نشان می دهد.
به گفته صرفی دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در مدت یاد شده بین 2 و 15درجه بالای صفر بوده و هم اکنون نیزبه علت مه آلودگی در شهر زنجان نیز دید افقی از 10 کیلومتر به 6 کیلومتر کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.