مرتضی ممیزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 3 هزار پرونده پیراموان قاچاق کالا در همه بخش ها تشکیل شده و تعداد زیادی از آن مختومه و تعدادی هم در حال رسیدگی است.
این مسئول به بیشترین کالای مکشوفه در استان اشاره و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز، پوشاک، سوخت و سیگار بیشترین حجم ریالی پرونده تشکیل شده در این دستگاه است.
ممیزی با اشاره به لزوم تبعیت از قانون و پرداخت جریمه های صادر شده، گفت: میزان مبالغ جرایم وصولی در استان امسال بیش از 48 میلیارد ریال است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان یادآور شد: کشف قاچاق سوخت در سطح استان زنجان طی سالجاری در مقایسه با سال قبل بالغ بر 70 درصد افزایش داشته، که نشان از افزایش میزان قاچاق است.
ممیزی گفت: از بیشترین تخلفات تعزیراتی در استان که منجر به تشکیل پرونده شده است، می توان به درج نکردن قیمت 877 فقره، گران فروشی 461 پرونده و صادر نکردن فاکتور فروش 350 فقره پرونده اشاره کرد.
وی ادامه داد: قاچاق پوشاک، سوخت و سیگار در صدر قاچاق کشف شده در استان قرار دارند و این موضوع به علت افزایش تقاضا ارزیابی می شود.
به گزارش ایرنا، میزان جریمه نقدی قاچاقچیان کالا و ارز در این استان طی سال گذشته با 143 درصد رشد نسبت به سال ماقبل آن به حدود 739 میلیارد ریال رسید.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.