سید علی شفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال 105 هزار و 865 فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان واجد شرایط در این استان صادر شد که این رقم در مهر سالجاری با استقبال کمرنگ شهروندان با چهار هزار 510 فقره همراه بود.
وی اظهار داشت: شهریور امسال نیز چهار هزار و 297 فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان در این استان صادر شد که این رقم در مرداد ماه 6 هزار و 101 فقره کارت بود.
شفیعی خاطرنشان کرد: جمعیت این استان و بر اساس سرشماری سال 95، یک میلیون 57 هزار 461 نفر است که از این تعداد 828 هزار و 16نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.
وی بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد، شمار ثبت نام شدگان کارت هوشمند ملی ماه گذشته در مقایسه با ماههای قبل کاهش دارد، در حالی که شمار ایستگاههای کاری فعال در استان افزایش یافته است.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون شمار ایستگاههای فعال کارت هوشمند ملی (شامل ادارات تابعه،دفاتر پیشخوان دولت- دفاتر پست 47 ایستگاه است که از این تعداد 14 مورد شامل اداره های پست، 11 واحد پست و 22 دقتر پیشخوان دولتی و ایستگاه سیار را شامل می شود که آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.
به گفته این مسئول، این مراکز یاد شده از صبح تا حداکثر ساعت 20 شب فعال بوده و آماده ارائه خدمات لازم به مراجعه کنندگان هستند.
وی خاطر نشان کرد:کارت های هوشمند ملی با افزایش سطح دسترسی به اطلاعات افراد در دستگاههای مختلف دولتی و بخش خصوصی، تا حد امکان، نیاز به ارائه مدارک کاغذی و تردد مراجعان را بیش از گ ذشته کاهش خواهد د اد.
به گزارش ایرنا، طی سال گذشته 193 هزار 321 فقره کارت هوشمند ملی در این استان برای متقاضیان صادر شده بود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.