هدایت صفری روز سه شنبه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب در سطح استان یکهزار و 153خانواده مستاجر بوده که در 6ماهه نخست امسال بیش از 54 میلیون تومان برای اجاره مسکن350 خانواده پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: رویکرد اصلی کمیته امداد درحوزه خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد توانمندسازی آنها در بخش های خدمات متعددی به منظور زمینه سازی برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد بر اساس نیاز جامعه هدف به آنها ارائه می شود.
وی بیان کرد: طی نیمه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین مسکن نیازمندان هزینه شده که از این تعداد 734 مورد تعمیرات، 51 مورد ساخت مسکن روستایی، 16مورد ساخت و یا خرید مسکن شهری 111مورد بهسازی سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد زنجان برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.
این مسئول ادامه داد: خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در قالب حمایت های اجتماعی بر اساس نیازهای موجود در جامعه هدف شکل گرفته و به آنها عرضه می شود.
وی اضافه کرد: پرداخت هزینه ازدواج به زوجهای نیازمند، اجاره بهای مسکن، پرداخت تسهیلات ضروری، تسهیلات مسکن، وام محکومین، ارائه تسهیلات معافیت سربازی و ارائه تسهیلات معافیت از پرداخت هزینه انشعابات، از خدمات مورد نظر حوزه حمایت های اجتماعی است.
صفری خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان در نیمه اول امسال 912 پروژه عمرانی خرید و یا ساخت مسکن ، تعمیرات و بهسازی سرویس بهداشتی را انجام داده است.
به گزارش ایرنا، از مجموع 24 هزار و 960 خانوار با جمعیتی بالغ ‌بر 43 هزار و 133 نفر تحت حمایت کمیته امداد این استان 20 هزار و 169 خانوار با جمعیتی 34 هزار و 249 نفر از خدمات مستمر این نهاد در سطح استان بهره‌مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.