دکتر اصغر جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی ساعت 5:56 دقیقه در کیلومتر 40 آزادراه زنجان به تبریز /جمعه/ به مرکز فوریت های پزشکی استان گزارش شد و بلافاصله 11 کد آمبولانس به محل وقوع سانحه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: بر این اساس 32 مصدوم این حادثه برای انجام اقدامات درمانی لازم به مرکز اموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
جعفری خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اثر این حادثه یک خانم مسن 71 ساله به دلیل شدت جراحات جان باخت و 31 مصدوم دیگر تحت درمان های لازم قرار گرفتند.
وی ادامه داد: از مجموع مصدومین در بیمارستان، تا کنون پنج نفر مرخص شده و چهار نفر دیگر نیز برای اقدامات درمانی خاص به بخش های مختلف ارجاع شده اند و بقیه نیز تحت درمان هستند.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز رئیس پلیس راه استان زنجان، علت وقوع حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کرده بود.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان با 55 پایگاه اورژانس شامل 17 پایگاه شهری، 37 پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی و تعداد 400 نفر از کارمندان فوریت های پزشکی بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.