سرهنگ جعفر کردلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر توسط یک پدر و پسر از مبدا البرز به مقصد شهرستان ابهر از توابع استان زنجان، منتقل می شد که در مسیر ابهر به دام ماموران گرفتار آمدند.
وی با بیان اینکه این بطریهای نوشابه حاوی تریاک با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری حمل می شد، اظهار داشت: این 2 متهم که سابقه دار نیز هستند قصد توزیع این میزان مواد مخدر را در شهرستان ابهر داشتند.
کردلو افزود: برای متهمان دستگیر شده، پرونده تشکیل و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

**** کشف و ضبط سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از کشف و ضبط 31 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در اتوبان زنجان - قزوین، خبر داد و گفت: این میزان سوخت قاچاق توسط پلیس آگاهی این استان کشف و ضبط شد.
سردار علی آزادی، افزود: راننده کامیون تانکردار حامل سوخت قاچاق، دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شد.
****
دستگیری سارق موتورسیکلت
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در شهر زنجان خبر داد و گفت: این سارق، توسط ماموران کلانتری 16 در دام قانون گرفتار آمد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی، افزود: این سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، به انجام 2 فقره سرقت موتورسیکلت معترف شد.
وی اظهار داشت: 2 دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته از سوی این سارق، کشف و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.