معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت به منظور روکش محورهای استان استفاده شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد یوسفی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها، اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح راه‌های شریانی و روستایی استان اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیت‌های گسترده‌ای نیز در زمینه ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت های محورهای ارتباطی استان توسط این اداره کل انجام شده است، تصریح کرد: بیش از 166 هزار مترمربع از روکش آسفالت راه‌های استان در این مدت لکه گیری شده است و به این منظور 20 هزار و 800 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است .

یوسفی ادامه داد: هدف نگهداری راه، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن،کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

این مقام مسئول با اشاره به اولویت روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان؛ گفت: آزدراه‌های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین، محورسلطانیه – خدابنده – همدان، ابهر- قیدار، زرین رود به گرماب و راه‌های روستایی اولنگ، خرم درق، کردناب و زاغج در شش ماهه نخست سال جاری روکش آسفالت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.