مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد ضمن تبریک هفته ناجا یاد و خاطره شهیدان نیروی انتظامی را گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی تعامل نیروی انتظامی استان زنجان با شرکت آب و فاضلاب را در همه بخش ها بی نظیر توصیف کرد و گفت: امنیت و ثبات کنونی که در کشور حاکم است مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به میزان بارندگی های سال آبی گذشته گفت: تغییر رژیم بارش از برف به باران که باعث کاهش پوشش برفی در استان و در نتیجه  کاهش روان آب ها و همینطور کاهش سطح آب های زیر زمینی شده است مشکلات عدیده ای را برای تامین آب شهر های استان در پی داشته است اما با وجود کم آبی در استان زنجان ، امسال بدون هیچگونه مشکلی از تابستان سخت 97 عبور کردیم.

جزء قاسمی ضمن ابراز امیدواری برای افزایش نزولات آسمانی در سال آبی جدید گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از هم اکنون برای تابستان سال آینده برنامه ریزی و خود را آماده می کند.

وی همچنین به سرقت در شیرآلات و دریچه های فاضلاب در سطح برخی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: این دست سرقت ها علاوه بر خسارت های مالی به تاسیسات آب و فاضلاب، خطرات جانی جبران ناپذیری برای شهروندان در پی دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: علیرغم بحران آبی که در سال جاری در استان زنجان وجود داشت با مدیریت به هنگام شرکت آب و فاضلاب استان زنجان این مشکل به خوبی مدیریت شده و مورد حادی در استان نداشتیم.

سردار آزادی گفت: در خصوص سرقت دریچه های فاضلاب در سطح شهرها نیز ، پلیس پیشگیری نسبت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.